Malaezu.ro

Ce înseamnă Blogal Initiative în cifre și experiențe personale

Habar n-am când sau în ce context am auzit prima oară de Blogal Initiative. Știu doar că nu-i vorba de o poveste d-aia de succes clișeică în care să folosesc expresii gen „dragoste la prima vedere”. Adică am scris câteva articole bune în campaniile de acolo până s-o câștig pe prima.

Am câștigat o invitație la o avanpremieră de film; clasic, te gândești, având în vedere c-acum merg la foarte multe. Dar aia a fost prima, înainte să apuc eu să fac vreo mutare în sensul ăsta. Pur și simplu câștigasem o invitație pe Blogal Initiative. Iar apoi, la vreo săptămână distanță, tot de acolo din GiftShop mi-am mai cumpărat cu punctele pe care le aveam o nouă invitație la o altă avanpremieră.

De departe cea mai frumoasă experiență ce mă leagă de Blogal Initiative a fost momentul în care am câștigat o invitație la evenimentul Life in Color din Constanța. Imaginează-ți că eram un puști care abia ce promovase bacul de câteva zile și peste alte câteva avea de dat o admitere la facultate. Un puști care fix în perioada aia în care majoritatea colegilor lui învățau pentru admitere s-a dus să se umple de vopsea la malul mării. Cam astfel de lucruri îți oferă campaniile de-acolo.

Îmi aduc aminte că la un moment dat am primit pe mail o invitație la un eveniment organizat de Kooperativa 2.0. Unde i-am întâlnit pe Florea, pe Chinezu, pe toți cei care ridicau brandul ăsta. Asta și apropo de cât de mult contează să te abonezi la un newsletter bine-gândit. Deci cam și astfel de lucruri îți oferă Blogal Initiative.

De aproape doi ani m-am oprit din a mai înscrie articole acolo. Asta pentru că de aproape doi ani fac parte din pălăria asta care se ocupă și de Blogal Initiative. Dar poate că deja știi povestea asta. Ideea e că s-au întâmplat super multe lucruri faine în ultimii 6 ani, de când există platforma; și-o să se întâmple și de azi înainte cu siguranță. Nu neapărat că-s eu pe-aici. Sau poate și d-aia, habar n-am.

Momentan avem o campanie aniversară, pentru că am oferit până acum premii în valoare totală de peste 200.000 de euro. Indiferent că vorbim de premii în bani, de gadgeturi, de vouchere, excursii sau orice altceva. E și ăsta un număr! Cert e că asta e povestea aia bazată pe experiențe personale. Mai jos e povestea bazată pe cifre. O să-ți placă și ea, vei vedea!

Despre 

Blogger aici, social media editor la Kooperativa 2.0, un geek desăvârșit, amator de filme și seriale și fan Arsenal; în timpul liber mai sunt și student la comunicare.

0 Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *