Malaezu.ro

Acestea sunt cele mai vizibile branduri în social media din ultimul an

Ieri dimineață a avut loc la Galeria Galateca cea de-a opta ediție de Top Social Brands. Întâi de toate, vă recomand să parcurgeți articolul lui Cosmin, care a făcut live blogging de la eveniment. Găsiți acolo principalele idei despre care s-a discutat.

Legat de topul propriu-zis, e al optulea an în care Revista Biz își propune să prezinte lista celor mai vizibile branduri în social media. Cred că tocmai consecvența asta reprezintă o dovadă a faptului că lucrurile se mișcă în direcția potrivită și, dacă la început erau mai puține branduri în top, în ultimii ani s-a ajuns ca acesta să conțină 75 de poziții.

Pe scurt despre metodologia sa, Top Social Brands a reprezentat o pondere de 30% a topului ZeList (apariții și viewership), 30% din topul rezultat în urma voturilor exprimate de specialiști din agenții digitale, specialiști online și bloggeri și 40% din topul realizat de revista Biz. Înscrierile pentru includerea în Top Social Brands au fost deschise timp de doua luni, iar brandurile din clasamentul de anul trecut au fost incluse în mod automat în competiția din 2016.

Pentru prima oară în acest an Coca-Cola ocupă primul loc în top, în timp ce podiumul este completat de Vodafone și McDonald’s. Cred că toate trei fac o treabă excelentă în domeniul ăsta și nu există vreun argument care să conteste prezența lor acolo. Mai jos puteți vedea topul complet, cu evoluția fiecărui brand față de anul trecut.

În opinia voastră, oameni ai internetului, care au fost cele mai vizibile branduri în social media din ultimul an?

Top Social Brands

Comentarii

comments

Despre 
Blogger aici, social media editor la Kooperativa 2.0, un geek desăvârșit, amator de filme și seriale și fan Arsenal; în timpul liber mai sunt și student la comunicare.

0 Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *