Malaezu.ro

Cinci reclame pe care le-am devorat la „Noaptea Devoratorilor de Publicitate”

A avut loc azinoapte la Sala Polivalentă cea de-a 19-a ediţie a Nopţii Devoratorilor de Publicitate. Ce înseamnă asta: un maraton de şapte ore de vizionat reclame, de aplaudat, de rămas cu gura largă de uimire şi de exclamat „atââât!” atunci când pe ecran apare câte un astronaut. Flick şi Popescu de la Radio ZU au fost gazde, iar What’s Up a întreţinut atmosfera în pauza dintre reclame cu un minirecital. Trei calupuri a câte două ore de reclame, foarte multe idei geniale şi câteva ciocolăţele Milka cu Tuc şi LU mi-au făcut noaptea mai frumoasă.

Evenimentul produs de Dan Chişu se află la cea de-a 19-a aniversare, ceea ce înseamnă că undeva în timp, pe când odrasla malaeză era concepută cu atât de multă iubire, undeva pe un ecran se difuzau primele reclame din cadrul Nopţii Devoratorilor de Publicitate. De-atunci s-au întâmplat multe, s-au născut iubiri, s-au născut copii, iar noaptea trecută un tânăr pe care nu pot să spun că nu-l compătimesc a făcut un gest extrem şi a cerut-o în căsătorie pe aleasa inimii sale în aplauzele mulţimii care se întreba la ce oare e reclama asta. Da’ cică a fost pe bune, iar ăştia doi norocoşi chiar vor avea o nuntă.

Anyway, din simplul fapt că eu mi-am permis luxul să stau mai mult cu capul în pernă, colega Livia mi-a luat-o înainte cu articolul ăsta aşa că să nu v-aud c-am copiat. Se întâmplă doar să fi văzut amândoi aceleaşi reclame. Mai jos aveţi un top 5 reclame pe care le-am devorat la Noaptea Devoratorilor.

5. AIDES – Man’s IQ decreases as he gets undressed

4. Mercedes Benz – Magic Body Control

3. William Lawson – No Rules, Great Scotch

2. Young Director Award Commercial

1. Dirt Devil – The Exorcist

Bine, pe lângă astea au fost o groază de alte reclame, care mai de care mai faine. Dar aşa e corect, să fac un top cinci, să nu se plictisească lumea. #CaSaFieBine, cum ar zice băieţii de la ZU. Curiozitatea mea în weekendul ăsta e: care e reclama ta preferată? Nu contează că e una premiată la Cannes sau una cu nişte giboni dintr-un sat uitat de lume în România, nu contează dacă are zece secunde sau trei minute. Contează să-mi spui care e şi care e mesajul ăla atât de puternic, impactul ăla atât de mare care te face să spui te vreau! mai ceva ca Moga la Vocea României.

Despre 

Blogger aici, social media editor la Kooperativa 2.0, un geek desăvârșit, amator de filme și seriale și fan Arsenal; în timpul liber mai sunt și student la comunicare.

0 Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *