Malaezu.ro

Cu ce am rămas după conferințele Proud 10

La sfârșitul săptămânii trecute am participat la conferințele pentru studenți Proud 10. M-au încercat așa, niște amintiri, pentru că în urmă cu doi ani, pe vremea când abia ce făceam primii pași în online, Proud a fost primul eveniment de comunicare la care am participat.

Am realizat acum cât de multe s-au schimbat în perioada asta și cum privesc același eveniment la doi ani distanță. Atunci eram încă la liceu și eram singurul elev la o conferință dedicată studenților. Adică imaginați-vă momentul ăla când oamenii erau întrebați de la ce facultăți vin și eu ziceam că încă n-am dat bacul. Erau o grămadă de noțiuni pe care nu le înțelegeam așa cum trebuia, însă pe care am fost nevoit să le prind din mers. Dar mi-a plăcut la nebunie!

Am stat acum și am privit mai atent la studenții care s-au înscris la Proud și am văzut în atitudinea lor o dorință care-mi aduce aminte de o variantă mai tânără a mea. Am văzut oameni care știu ce drum vor să apuce, dar care au nevoie de îndrumare în direcția asta. Ceea ce e foarte bine, că doar d-aia se întâmplă astfel de inițiative.

Și mă știți: mereu voi lăuda evenimentele care vin în completarea activităților desfășurate în facultăți. Am spus-o de fiecare dată când am avut ocazia: toată teoria asta pe care o învățăm pentru niște examene trebuie să fie completată de niște studii de caz, de analize pertinente și de informații venite tocmai de la oamenii care lucrează în domeniul ăsta.

Concret, s-a vorbit mult la Proud 10 despre cum se execută manipularea prin advertising și cum să-ți alegi influencerii atunci când vrei să transmiți un mesaj; asta apropo de infograficul pe care l-am pus ieri pe blog. S-au împărțit destule informații astfel încât studenții prezenți să poată avea un punct de plecare în mediul ăsta digital. Plus c-au avut ocazia să interacționeze direct cu specialiști în domeniu și să lucreze chiar ei pe un brief venit din partea agențiilor. Asta și legat de cum se desfășoară lucrurile în facultățile de profil: nu știu dacă se lucrează pe undeva pe briefuri.

Cu ce am rămas după conferințele Proud 10? Cu încrederea că industria asta (indiferent că vorbim de PR, advertising sau alte domenii conexe) vine cu un val nou, proaspăt și plin de dorința de a progresa. Mă bucur să fac parte din valul ăla și cred că dacă fiecare dintre noi o să-și facă treaba așa cum se cuvine, progresul ăla de care ziceam anterior n-are cum să nu apară.

Comentarii

comments

Tagged in:, ,
Despre 
Blogger aici, social media editor la Kooperativa 2.0, un geek desăvârșit, amator de filme și seriale și fan Arsenal; în timpul liber mai sunt și student la comunicare.

1 Comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *