Malaezu.ro

Marius Matache își lansează cel de-al doilea album într-un mod inedit

Scriam acum jumătate de an un articol adresat în special bloggerilor, prin care explicam cum ar putea ajunge mai multe bloguri pe coperta albumului lui Marius Matache. Acum, șase luni mai târziu albumul Alchimie a strâns 40 de bloggeri oficiali și este foarte aproape de lansare. Lansare pe care, așa cum aminteam încă din titlu, colegul Make s-a decis s-o facă într-un mod ceva mai diferit…

Și-a dat „examenul de bacalaureat muzical„, așa cum îi place să-l numească, odată cu lansarea primului album, Hoinar prin piața Matache. Cu lansări oficiale în 28 de orașe și un tiraj (epuizat) de 1.000 de bucăți, zic c-a fost doar așa, un început de succes. Pentru cel de-al doilea album Make își propune să scoată 2.000 de exemplare și are deja stabilite concerte în București, Craiova, Timișoara și Gura Humorului.

Tot ce știu despre cât de greu e să lansezi un album muzical făcut profi în 2016 știu direct de la sursă, ca să zic așa: de la Make. Îmi aduc aminte perioada în care am publicat eu o carte și tot ce-a însemnat asta, apoi mă gândesc că în domeniul muzical munca și investițiile sunt la un nivel mult mai ridicat. D-aia vă spun că n-avea cum să nu mă miște inițiativa sa prin care vrea să-și lanseze albumul Alchmieo campanie de crowdfunding.

Campania se desfășoară pe site-ul alchimie.mariusmatache.ro timp de 30 de zile, astfel că dacă vreți să-l ajutați în demersul său, aveți mai multe categorii de donații pe care le puteți face. Bineînțeles că eu am făcut-o deja, în cazul în care urma să apară întrebarea asta! Plus că, dacă aveți un blog îl puteți ajuta pe Make și participând la campania pe care o avem pe Blogal Initiative, pentru că e important ca informația să ajungă la cât mai multă lume; la fel de important cum sunt și donațiile, desigur!

Despre 
Blogger aici, social media editor la Kooperativa 2.0, un geek desăvârșit, amator de filme și seriale și fan Arsenal; în timpul liber mai sunt și student la comunicare.

0 Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *