Malaezu.ro

A patra ediţie de Social Media Summit Bucureşti, pe 18 februarie la Hotelul Howard Johnson

În ultima perioadă am parte de tot felul de premiere în viaţa mea. Şi nu e vorba doar de premierele filmelor din cinematografe. 2014 a fost un an plin de social media, însă aştept de la 2015 să mă surprindă cu şi mai multă acţiune. Anul trecut am participat la primele mele ediţii de Top Social Brands, Webstock şi Future of Media, iar anul ăsta îl încep în forţă cu prima mea ediţie de Social Media Summit. Ea e a patra, de fapt, dar pentru întâia oară mă voi găsi şi eu prezent în sala de la Hotelul Howard Johnson.

Oamenii care fac istorie în online vor fi prezenţi miercuri, pe 18 februarie, la Howard Johnson pentru a împărtăşi în offline experienţele lor. Despre puterea şi impactul pe care social media îl are asupra noastră vom afla de la, cred eu, cel mai în măsură român care ne-ar putea prezenta asta: responsabilul de strategie online în campania electorală a lui Klaus Iohannis, Vlad Ioan Tăuşance. Alături de el, despre cele mai importante momente ale lui 2014 şi despre ce ne rezervă 2015 aflăm de la Cristian Manafu (Manafu.ro), Mugur Pătraşcu (iLeo) şi Beata Wickbom (Senior Digital Strategist, Socialight).

Ediţia din acest an vine cu noi studii în exclusivitate: top bloggeri cu care lucrează companiile, top agenţii care au lucrat cu bloggerii în 2014, cele mai populare mesaje pe Facebook in 2014 şi blogosfera din Romania in 2014. Pentru a ne prezenta aspectele enumerate mai sus, pe scenă vor urca Marta Uşurelu (Biz), Alexandru Negrea (Spada), Costin Cocioabă (refresh.ro) dar şi alţi invitaţi surpriză.

În final, Iulian Pădurariu (Marks) va susţine o sesiune extraordinară despre strategiile câştigătoare din social media. Uită tot ce ai invăţat până acum. Uită de puterea mass media, uită de concepte creative, uită de copywriting, uită de art direction aşa cum le ştiai până acum. Era reţelelor sociale înseamna design comportamental, înseamnă tehnologie şi mai înseamnă să ai curaj să fii transparent şi să iţi arăţi vulnerabilitatea. Află cum poţi creşte impactul campaniilor de social media folosind puterea unui vis în loc de puterea banului.

SMS Bucureşti 2015 are loc pe 18 februarie la Howard Johnson, iar înscrierea bloggerilor este gratuită. Pentru companii, taxa de participare este de 75 de euro + TVA (detalii aici). Este primul eveniment dedicat online-ului din 2015, deci o ocazie excelentă pentru mine de a-mi începe cel de-al doilea semestru la facultate. Ne vedem acolo!

Despre 

Blogger aici, social media editor la Kooperativa 2.0, un geek desăvârșit, amator de filme și seriale și fan Arsenal; în timpul liber mai sunt și student la comunicare.

0 Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *