Malaezu.ro

Pe 2 octombrie ne vedem la Webstock 2015

Sunt foarte entuziasmat. E al doilea an consecutiv în care urmează să ajung la Webstock, cel mai important eveniment de social media din România. Dacă anul trecut m-am bucurat de conferințe (dar, să nu fiu ipocrit, și de petrecerea de după) cu ceva vreme înainte de începerea facultății, de această dată îmi voi începe anul universitar în sălile de la JW Marriott Grand Hotel.

O să particip, desigur, la festivitatea de deschidere din R3, de pe 1 octombrie, însă cum aceea reprezintă cel mai interesant lucru peste care pot da în acel amfiteatru, am să-i dau cu skip în ziua imediat următoare. Vineri, pe 2 octombrie mă găsiți la Webstock și, desigur, prezent și activ pe rețelele sociale, să dau mai departe informațiile primite ca un blogger profesionist ce sunt.

Și-acum să vă zic și de ce ar fi o idee mai mult decât excelentă să vă alăturați comunității Webstock. Într-o ordine total aleatorie, încep cu prezentările pe care le veți descoperi acolo. Prezentări pe care, într-un fel sau altul, le puteți alege chiar voi propunând un subiect de discuție sau un speaker. Apoi e partea de networking: și nu mă refer neapărat la internetul pus la dispoziție de Vodafone România, ci la socializarea aia făcută offline cu oameni pe care i-ai cunoscut sau îi citești în online, dar și la posibilitatea de a face cunoștință cu figuri noi.

Urmează și premiile Webstock Awards, iar până pe 28 august vă puteți înscrie gratuit proiectele și campaniile în competiție. Cele 12 categorii la care vă puteți înscrie sunt: Publishing, Utility, Best Use of Photography, Blogging Campaigns, Special Projects, Facebook Applications, Mobile Applications, Corporate Blogs, Innovation, Best Brand on Instagram, Best Use of Video in Online și Online Personality of the Year. În competiție pot participa doar proiectele care nu au participat în cadrul edițiilor precedente Webstock Awards, iar un proiect poate fi înscris doar într-o singură categorie. Jurizarea include o etapă de preselecție ce se va desfășura între 31 august- 4 septembrie și notarea finală, ce va avea loc în perioada 7-18 septembrie.

O noutate foarte faină anul ăsta o reprezintă introducerea categoriei “Online Personality of the Year”, unde publicul poate decide prin vot online cine a fost persoana cea mai implicată în social media în ultimul an, indiferent de domeniul de activitate. Propunerile se pot face accesând link-ul acesta.

Pentru bloggeri, căci din perspectiva lor vorbesc eu, indiferent de experiență sau de domeniul în care activează, Webstock e un fel de paradis. Nu uitați să urmăriți constant site-ul oficial, conturile de Facebook și de Twitter, hashtagul #webstockro și, desigur, pe subsemnatul. Webstock 2015 este un eveniment organizat de Evensys și de Vodafone România.

Comentarii

comments

Despre 
Blogger aici, social media editor la Kooperativa 2.0, un geek desăvârșit, amator de filme și seriale și fan Arsenal; în timpul liber mai sunt și student la comunicare.

0 Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *