Malaezu.ro

Reclama ta în oraşul nostru! Campanie de promovare a start-upului românesc The Pole Society

Ceea ce vedeţi în poza alăturată este un exerciţiu personal de imaginaţie; ceea ce vedeţi acolo este Piaţa Unirii din Bucureşti, cu magazinul Unirea în plan îndepărtat şi un panou publicitar în planul apropiat. În ce constă exerciţiul de imaginaţie: m-am lăsat purtat de val şi m-am gândit cam cum s-ar vedea reclama blogului ăsta afurisit aşezată în centrul oraşului. A ieşit treaba aia editată stângaci în Photoshop.

No, bun, imaginaţia mea lasă de dorit, ştiu, la fel cum ştiu şi că ea va rămâne doar la stadiul de imaginaţie. Sau cel puţin aşa ar fi fost, dacă nu s-ar fi gândit cineva s-o pună în practică. Nu, n-o să-mi găsiţi reclama cocoţată pe panourile de la Unirii, însă veţi descoperi ceva mult mai interesant. Înainte să vă explic despre ce-i vorba, am să las un filmuleţ de fix un minut care să vă arate cum puteţi să îmi puneţi reclama la blog în centrul oraşului. Sau, mă rog, orice altă reclamă, dacă nu vă place blogul meu.

The Pole Society este prima aplicaţie cu ajutorul căreia îţi poţi face reclamă pe cele mai mari panouri outdoor din Bucureşti direct de pe telefonul mobil. Deşi prezentă pentru moment doar în AppStore, aplicaţia The Pole îţi permite să-ţi configurezi propriul poster direct pe telefonul mobil, beneficiind de o mulţime de opţiuni ajutătoare, iar apoi să îl uploadezi pe un ecran digital din oraşul tău. Asta dacă oraşul tău e Bucureşti; momentan. Aplicaţia The Pole acoperă 40 de ecrane digitale din capitală, urmând ca în scurt timp să devină accesibilă şi în marile oraşe ale lunii, precum New York sau Dubai.

Câştigătoare a două premii importante în cadrul competiţiilor Mobile Marketing Awards şi ZF Mobilio, The Pole ţinteşte acum către un nou trofeu. Înscrisă în competiţia The Summit din Kilimanjaro, aplicaţia a fost aleasă în top 200 cele mai bune start-upuri din lume (dintr-un total de 2.000), iar pentru a trece mai departe are nevoie de o clasare în primele 50 de poziţii. Lansez, odată cu articolul ăsta, două invitaţii pentru tine! Întâi de toate te provoc să-ţi achiziţionezi singurul start-up românesc prezent în competiţia din Kilimanjaro din AppStore, iar apoi să-ţi faci de cap şi să-ţi afişezi posterul în centrul Bucureştiului. Iar mai apoi, în caz că ti-a plăcut, te invit să-i oferi votul tău accesând acest link şi să ajuţi echipa The Pole Society să mai câştige un premiu pentru România! Eu aş tot vota, dar am făcut-o deja, aşa că acum e rândul tău!

Comentarii

comments

Despre 
Blogger aici, social media editor la Kooperativa 2.0, un geek desăvârșit, amator de filme și seriale și fan Arsenal; în timpul liber mai sunt și student la comunicare.

0 Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *