Malaezu.ro

Social Media Conclusion (martie 2014)

Mi-am pus în cap ca anul ăsta să ţin evidenţa reţelelor de socializare pe care le folosesc şi cum evoluează ele în timp, atât pe plan personal cât şi general. Mi-am pus în cap să scriu, la finele fiecărei luni, câte un scurt review pe tema asta, pentru a putea urmări mai atent direcţia în care se îndreaptă social media românească.

Luna lui Mărţişor a acestui an a fost pentru mine una dintre cele mai agitate şi pline de evenimente luni trăite până acum. Pe rând, am fost blogger oficial al festivalului de film documentar One World Romania, am participat la conferinţele despre branding prin storytelling din cadrul Proud 8, m-am distrat încercând noul Tinder şi m-am alăturat, fără să vreau, demersului Heineken, #ShareTheSofa. Pe lângă toate astea, în martie a avut loc şi PR Forum iar internetul a luat-o razna după decernarea Oscarurilor de la începutul lunii iar mai apoi după anexarea Crimeei de către ruşi.

Voi face un articol scurt din simplul fapt că despre aproape fiecare eveniment de aici am scris la momentul respectiv. De aceea am să sar peste paragraful ăla despre OWR7, despre care am scris aici, aici şi aici. Tot în cadrul OWR7, dar în avanpremieră, echipa de la Kooperativa a organizat o întâlnire a bloggerilor unde am discutat despre temele festivalului (vezi articol). Apoi, despre conferinţele de la Proud 8 am scris aici, articolul fiind preluat şi distribuit ulterior şi de către echipa lor. La fel şi despre Tinder am publicat două articole scrise din două perspective diferite (click şi click).

În martie am încercat să-i abordez pe fotbaliştii implicaţi în campania Heineken#ShareTheSofa, şi am schimbat două vorbe cu legenda celor de la Real Madrid, Fernando Hierro. Despre experienţa asta şi despre recompensa primită în mod surprinzător apoi, am scris aici. Între timp am primit şi tricoul de la Fernando, aşa cu autograf pe el, cu sigla Champions League pe mânecă şi logo-ul de la Heineken.

Pe 26 şi 27 martie, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, a avut loc cea de-a opta ediţie a PR Forum. Specialiştii în comunicare şi relaţii publice au susţinut sesiuni interactive de conferinţe şi seminarii despre noi concepte, strategii eficiente de comunicare online, tactici de menţinere a relaţiilor cu liderii de opinie şi provocările industriei în 2014.

După Flappy Bird, un nou joc a pus stăpânire pe vieţile a sute de mii de tineri: 2048. Joc aparent simplu, în care trebuie să combini multipli de doi astfel încât să ajungi la un număr cât mai mare. Aparent simplu. Jocul e de o dependenţă cruntă şi e al dracului de dificil. Aveam high score de 17.500 înainte să-l resetez. Acum am undeva pe la 14.000, viaţa-mi tristă.

Aveţi pe fevroniaion.wordpress.com rezultatele unui chestionar cu privire la activitatea online a elevului de 14 ani, chestii interesante despre cunoştinţele sale în materie de Office, timpul petrecut pe net raportat la diverse reţele sociale, dar şi altele. Personal n-am făcut niciun fel de schimbare în viaţa mea online. Mă găsiţi în continuare pe Facebook, Twitter şi Yahoo Mail; am conturi şi pe Instagram şi Tinder, dar le frecventez rar şi nu le acord prea mare importanţă. Şi, da, încă mai scriu pentru cei de la Blogal Initiative, în caz că se gândea cineva că i-am abandonat!

În zorii lui aprilie ne vedem la incubator107, acolo unde Cristian Florea va vorbi despre marea sa (şi a mea) pasiune: bloggingul. Tot în prima jumătate a lunii mă hazardesc să ţin şi eu o prezentare despre motivaţie, eşec şi succes, însă revin cu detalii cu altă ocazie. Sper să învaţ şi eu ceva de la mine. Pe mai departe, vedem noi ce-o să se întâmple căci mai am nişte surprize pregătite! 🙂

Comentarii

comments

Despre 
Blogger aici, social media editor la Kooperativa 2.0, un geek desăvârșit, amator de filme și seriale și fan Arsenal; în timpul liber mai sunt și student la comunicare.

0 Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *