Malaezu.ro

A fost prezentat topul celor mai puternice branduri românești în 2016

Azi a avut loc Brand Ro 2016, un eveniment organizat de Revista Biz de șapte ani cu scopul de a prezenta cele mai puternice branduri românești ale anului. Pentru că abia m-am întors de la Regata Marilor Veliere și am foarte multe lucruri de pus în ordine, n-am reușit să fiu prezent la Galeria Galateca, acolo unde s-au întâmplat lucrurile despre care vă povestesc. Dar asta nu înseamnă că nu vă pot prezenta topul publicat în cadrul evenimentului.

Câteva observații scurte înainte de clasamentul cu pricina: ascensiunea produselor de igienă, dar și a cosmeticelor continuă, iar impactul evoluției tehnologice și-a pus amprenta asupra românilor care așteaptă mult mai mult de la un brand decât o comunicare reușită. Dacă primele cinci ediții au fost câștigate de Borsec, iar anul trecut primul loc a fost ocupat de Dero, în 2016 noul lider este Gerovital. Marca este mereu vizibilă și se reinventează permanent, menținându-se în pas cu tendințele, dar și inovând. De asemenea, s-a apropiat și mai mult de consumatoare și de ideea de românesc cu campania “Desco­peră secretul frumuseții româncelor!”.

top100brandRO2016

Despre metodologie: studiul vizează măsurarea “puterii” mărcilor românești din perspectiva investiției de încredere și afectivitate care le este acordată de către consumatori (fără indici financiari / comerciali incluși). O marcă este cu atât mai puternică din perspectiva românismului cu cât reușește să-și mențină poziția în top, indiferent de fluctuațiile socio-economice specifice ultimilor ani. Studiul are la bază 1.000 de interviuri online și este reprezentativ la nivel urban, la nivel de regiune, grad de urba­nizare, împărțire pe sex și vârstă a populației (între 18 și 55 de ani).

Despre 

Blogger aici, social media editor la Kooperativa 2.0, un geek desăvârșit, amator de filme și seriale și fan Arsenal; în timpul liber mai sunt și student la comunicare.

1 Comentariu

  1. Simina

    15 septembrie 2016 - 9:53 am
    Răspunde

    Ce ma tem de studiile acestea. Ca nu iau in considerare puterea de cumparare versus cat de ieftin e un produs. Cum sa nu iubesc un produs accesibil ca pret?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *