Malaezu.ro

A fost prezentat topul celor mai puternice branduri românești în 2016

Azi a avut loc Brand Ro 2016, un eveniment organizat de Revista Biz de șapte ani cu scopul de a prezenta cele mai puternice branduri românești ale anului. Pentru că abia m-am întors de la Regata Marilor Veliere și am foarte multe lucruri de pus în ordine, n-am reușit să fiu prezent la Galeria Galateca, acolo unde s-au întâmplat lucrurile despre care vă povestesc. Dar asta nu înseamnă că nu vă pot prezenta topul publicat în cadrul evenimentului.

Câteva observații scurte înainte de clasamentul cu pricina: ascensiunea produselor de igienă, dar și a cosmeticelor continuă, iar impactul evoluției tehnologice și-a pus amprenta asupra românilor care așteaptă mult mai mult de la un brand decât o comunicare reușită. Dacă primele cinci ediții au fost câștigate de Borsec, iar anul trecut primul loc a fost ocupat de Dero, în 2016 noul lider este Gerovital. Marca este mereu vizibilă și se reinventează permanent, menținându-se în pas cu tendințele, dar și inovând. De asemenea, s-a apropiat și mai mult de consumatoare și de ideea de românesc cu campania “Desco­peră secretul frumuseții româncelor!”.

top100brandRO2016

Despre metodologie: studiul vizează măsurarea “puterii” mărcilor românești din perspectiva investiției de încredere și afectivitate care le este acordată de către consumatori (fără indici financiari / comerciali incluși). O marcă este cu atât mai puternică din perspectiva românismului cu cât reușește să-și mențină poziția în top, indiferent de fluctuațiile socio-economice specifice ultimilor ani. Studiul are la bază 1.000 de interviuri online și este reprezentativ la nivel urban, la nivel de regiune, grad de urba­nizare, împărțire pe sex și vârstă a populației (între 18 și 55 de ani).

Despre 
Blogger aici, konstructor la Kooperativa 2.0, dependent de social media, fan Arsenal și amator de filme și seriale. În timpul liber mai sunt și student la Relații Publice.

1 Comentariu

  1. Simina

    15 septembrie 2016 - 9:53 am
    Răspunde

    Ce ma tem de studiile acestea. Ca nu iau in considerare puterea de cumparare versus cat de ieftin e un produs. Cum sa nu iubesc un produs accesibil ca pret?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *