Malaezu.ro

Top Social Brands 2014 – Social Media nu este pentru oricine

Pe 6 iunie, la Hotelul Howard Johnson din Bucureşti are loc cea de-a şasea ediţie a conferinţei Top Social Brands. Evenimentul organizat de Revista Biz are ca scop principal prezentarea unui clasament al celor mai active branduri din România în ultimul an şi reuneşte mai mulţi speakeri ce vorbesc despre strategiile şi experienţele acumulate în social media.

Aflat la cel de-al şaselea an consecutiv, evenimentul Top Social Brands aduce din nou în prim plan cele mai vizibile branduri din România în ultimul an care, prin reprezentanţii lor, vor vorbi despre ce înseamnă comunicarea în social media. Printre speakerii evenimentului sunt Chinezu (cristianchinabirta.ro), Cristina Popescu (Danone SEE), Marta Uşurelu (Revista Biz), Raluca Duţă (GolinHarris), Cătălin Cosoi (Bitdefender), Ana Maria Năstase (PepsiCo România) şi Radu Atanasiu (MsM Ratiu).

De asemenea, în cadrul evenimentului va susţine un workshop dedicat Remco Janssen, fondator al Proudly Represents, Amsterdam, care în 2012 a primit două Premii Europene de Excelenţă în PR pentru lansarea Domino’s Pizza Safe Sound. Clasamentul de anul trecut îi poziţionează în fotoliul de câştigător pe cei de la Vodafone, care sunt urmaţi de Samsung şi Danone. De altfel, brandul de telefonie mobilă a câştigat absolut fiecare ediţie din 2009, de când s-a lansat Top Social Brands, până în prezent.

Top Social Brands 2014 analizează activitatea brandurilor în perioada februarie 2013 – februarie 2014. În competiţia de anul acesta au fost înscrise automat brandurile prezente în clasamentul de anul trecut dar şi multe altele. În vederea stabilirii unui clasament final au fost luate în calcul toate tipurile de activităţi care pot fi desfăşurate pentru promovarea în social media: blog de companie/blog de brand, campanii pe bloguri, pagina de Facebook, campanii pe Facebook, aplicaţii pe Facebook, cont de Twitter, campanii pe Twitter, profil actualizat pe Wikipedia, cont Flickr, Youtube, Google+, Instagram sau Pinterest, spoturi virale şi nu numai.

Ediţia din acest an a topului reflectă evoluţia pieţei din ultimul an. Arată clar ce domenii au scăzut şi care sunt cele câştigătoare în social media în 2014. Ce branduri au performat şi cu ce model de strategie s-au impus.” – Marta Uşurelu, redactor şef şi acţionar majoritar al revistei Biz.

Cu detalii despre Top Social Brands 2014 voi reveni atât vineri, în timpul conferinţelor, cât şi cu un articol dedicat după aceea.

Despre 
Blogger aici, social media editor la Kooperativa 2.0, un geek desăvârșit, amator de filme și seriale și fan Arsenal; în timpul liber mai sunt și student la comunicare.

0 Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *