Malaezu.ro

Trei lucruri cu care am rămas după Biz SMS Camp

Dacă mă urmărești pe Facebook sau Instagram probabil că te-ai lovit weekendul trecut de niște peisaje montane care evidențiază că, exact ca-n bancul ăla cu „păcat că-i locuită”, avem o țară care arată bine rău. Am fost pentru a patra oară la Biz SMS Camp, tabăra de social media organizată de 13 ediții încoace de cei de la Revista Biz și, dincolo de pozele alea și de inevitabilele beri nocturne am reușit să mă încarc cu energie și să mă întorc în București cu dorința de a fi mai bun la ceea ce fac.

În fiecare tabără Ionuț Tecuceanu face un clip în care adună majoritatea participanților și strânge de la ei păreri cu privire la experiența pe care au avut-o. Tema clipului din vara asta a fost „trei lucruri cu care ai rămas după Biz SMS Camp”, dar faptul c-am înregistrat bucata mea înainte să se concretizeze toate întâmplările nu mi-a permis să zic concret cu ce am rămas. Găsești materialul integral mai jos.

Întâi de toate am rămas cu primul loc în competiția de puzzle-uri realizată de Profi. Am fost trei echipe a câte cinci bloggeri fiecare și am avut de rezolvat un puzzle prin care cei de la Profi anunțau c-au deschis magazinul cu numărul 600. Alături de Cristian Florea, Irina Manole, Robert Cadar și Adrian Ștefănescu am reușit să terminăm primii puzzle-ul (după zeci de escape roomuri jucate nici nu cred că se punea problema unui alt deznodământ) și să ne alegem cu un drum către Timișoara din partea Profi.

Al doilea lucru cu care am rămas e imprimanta asta Polaroid cu care-mi pot printa pozele făcute cu telefonul și pe care am câștigat-o la o competiție organizată de Nature Valley. Pentru asta am avut de realizat o fotografie care să îmbine produsul cu natura, iar juriul s-a gândit că cea realizată de mine este suficient de tehnică pentru a-și merita premiul.

Nu în ultimul rând s-a întâmplat următoarea chestie: în fiecare ediție a taberei există o sesiune de briefuri în care participanții se împart în echipe și gândesc niște concepte de campanii pentru unele dintre brandurile prezente. Pot spune că „am căzut pe subiect” precum elevii de-a 12-a care iar au avut de scris despre Moromete la bac și am avut de rezolvat brieful celor de la Tuborg, care au lansat dozele de bere cu folie protectoare de aluminiu.

Chiar dacă n-am câștigat competiția am rămas cu spotul ăsta foarte mișto editat ireproșabil de Alex Damian. Cred că se poate spune c-a fost o tabără productivă. Mai vin și la iarnă.

Comentarii

comments

Despre 
Blogger aici, social media editor la Kooperativa 2.0, un geek desăvârșit, amator de filme și seriale și fan Arsenal; în timpul liber mai sunt și student la comunicare.

0 Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *