Malaezu.ro

Știați că 14% dintre utilizatorii de internet din România folosesc programe de tip AdBlock?

Tot citesc niște statistici din domeniul ăsta al online-ului, despre social media și utilizatorii ei; pe unele le anticipez, altele mă cam izbesc. Sincer, la cât de agresive sunt multe site-uri în perioada asta, mă așteptam ca procentul ăla de 14% să fie ceva mai mare. Tot referitor la date și statistici, 72% dintre utilizatorii români de smartphone caută informații pe mobil, 91% dintre companiile locale consideră social media un avantaj competitiv, în timp ce 74% dintre ele folosesc aceste platforme pentru promovare.

Anul acesta are loc cea de-a 10-a ediție a celui mai vechi eveniment de promovare online din România: Digital Marketing Forum. Peste 30 de specialiști, atât români cât și străini vor prezenta studii de caz creative, idei și soluții concrete în zilele de 25 și 26 februarie, la hotelul Crowne Plaza. Evenimentul include o primă zi de conferințe și seminarii, urmat de o a doua zi de traininguri intensive.

Printre vorbitori se numără Robert Anghel (ING), Stela Toderascu (Avon), Alexandru Cernătescu (Infinit Solutions), Tudor Galoș (Microsoft), Elisabeta Moraru (Google) și Ramona Ciocodei (McDonald’s). Experții în digital marketing vor prezenta studii de caz ale unor campanii de comunicare și marketing în online pentru companii precum: Coca-Cola, Avon, IKEA, eMAG, Telekom sau Baneasa Shopping City, punând accent pe tacticile și instrumentele care contribuie atât la asigurarea vizibilității, cât și la crearea unei relații benefice cu consumatorul.

În exclusivitate pentru Digital Marketing Forum, iSense Solutions a realizat un studiu referitor la comportamentul consumatorului român în raport cu publicitatea TV și a metodelor prin care brandurile pot menține activă comunicarea cu acesta, având în vedere că 8 din 10 români schimbă canalul în timpul pauzei publicitare. Cercetarea dorește să sublinieze motivele acestei atitudini, precum și care sunt cele mai eficiente canale alternative de comunicare și mesajele de impact pentru consumatori.

Dacă vreți să vă înscrieți la eveniment o puteți face aici, însă v-aș recomanda să vă grăbiți, deoarece mai sunt doar trei zile! Altfel, hashtag-ul pe care ne vom citi pe 25 februarie este #digitalforum16. Deși mărturisesc că mi-ar plăcea mai mult să schimbăm opinii direct de la fața locului! Până atunci, vă las cu un infografic interesant:

Digital-Facts

Comentarii

comments

Despre 
Blogger aici, social media editor la Kooperativa 2.0, un geek desăvârșit, amator de filme și seriale și fan Arsenal; în timpul liber mai sunt și student la comunicare.

0 Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *