Malaezu.ro

Voi ştiţi reclama asta cu cei trei purceluşi?

Sunt student la FJSC; acum puteţi să daţi cu roşii. Dar locul ăla e atât de fain încât chiar mă bucur că vă dau ocazia să daţi cu roşii când afirm treaba asta. Printre alte prostioare mai mult sau mai puţin interesante pe care le descopăr eu în rarele nenumăratele ocazii când merg pe acolo, urmărim tot felul de spoturi şi de reclame care mai de care mai interesante. Ca de exemplu reclama asta la Guinness, în caz că nu mă credeţi.

Dar nu la ea vreau să mă refer, căci se presupune că blogul ăsta transmite mesaje mult mai serioase de-atât. Vreau să vă povestesc despre o reclamă ceva mai emoţionantă dar şi mai premiată. Am mai scris o dată despre ea pe blog, în treacăt, însă chiar cred că merită să v-o pun în faţa ochilor încă o dată acum. Reclama am văzut-o pentru prima oară astă primăvară la conferinţele PROUD 8, prezentată de Alin Dumitru de la Framebreed Animation Studio.

Premiată la Cannes, reclama a fost asimilată rapid drept una dintre cele mai bune ale anului 2012. Concepută de BBH London, ea deschide de fapt campania celor de la The Guardian pentru ceea ce ei au numit open journalism. Exact cum aţi citit, reclama este despre un ziar, mai exact despre felul în care echipa din spatele brandului The Guardian înţelege că trebuie făcut jurnalismul în ziua de azi. Totul bazat pe una dintre cele mai cunoscute poveşti preţ de generaţii, cea a celor trei purceluşi.

Nu vreau să vă spun prea multe, ci vă voi lăsa să descoperiţi singuri farmecul poveştii din spatele ei. Tot ce vă spun e că reclama The Guardian este una dintre cele mai reuşite pe care eu le-am văzut vreodată şi că, deşi nu promovează concret produsul oferit, te face să înţelegi că la el se raportează şi te face să îl apreciezi fără să vrei. Este ceea ce eu personal admir la o reclamă, povestea din spatele ei, felul în care ea te apropie de produsul promovat fără să aibă o atitudine de prezentatoare isterică de teleshoping.

Înainte să vă las cu reclama asta senzaţională pe care o tot laud atât, numai un lucru vreau să vă mai zic. Vineri seară, pe 7, la Sala Polivalentă are loc a 19-a ediţie a  Nopţii Devoratorilor de Publicitate. Pentru cei interesaţi (şi ar trebui să fiţi destui), bilete sunt disponibile pe http://www.bilete.ro/comanda.asp?eveniment=5678, în oficiile Poştei Române, în magazinele Inmedio semnalizate bilete.ro, în magazinele Germanos, pe https://www.myticket.ro/evenimente/noaptea-devoratorilor-de-publicitate-sala-polivalenta-bucuresti-07-noiembrie-2014.html şi în reţeaua Diverta, Librăria Eminescu şi magazinul Muzica.

Pe lângă conceptul inedit și original al celor 7 ore de program, show-urile muzicale incendiare și dezbaterile pătimașe, devoratorilor li se mai pregătește ceva. Mai exact, o interactivitate deplină a participanților cu toți partenerii evenimentului! Devoratorii vor fi invitați să guste noile delicii Milka Țuc și Milka Lu și să le facă publicitate, înscriindu-și ideile proprii într-o competiție de creație. Câștigătorul nu se va alege doar cu orgoliul mângâiat, ci va primi un bilet dus-întors, cazare și pass de acces la un festival de publicitate! Ne vedem acolo!

Comentarii

comments

Despre 
Blogger aici, social media editor la Kooperativa 2.0, un geek desăvârșit, amator de filme și seriale și fan Arsenal; în timpul liber mai sunt și student la comunicare.

1 Comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *