Vedeţi în poza alăturată cam ce a fost aseară în faţa noului magazin Vodafone din Centrul Vechi, la doar câteva secunde de la lansarea în România a noilor modele de iPhone (sursă foto). Aceia dintre voi care ştiu care-i treaba pe la mine pe blog cunosc de asemenea şi acest aspect care spune că eu nu am fost niciodată până în prezent un client Apple; şi zic până în prezent, pentru că nu se ştie. Dar la fel de politically correct trebuie spus că am fost un client de când aveam vreo 11 ani şi am ţinut în mână primul meu telefon; şi cu Vodafone o să merg până la adânci bătrâneţi. Vedem care-şi cunoaşte primul sfârşitul: eu sau brandul.
Aseară, în miez de noapte, exact când ceasul Cenuşăresei bătea gongul de doişpe, uşile celui mai nou magazin Vodafone din Bucureşti s-au deschis larg şi primitor pentru clienţii ce voiau să cunoască misterele acestui nou locaş tehnologic; sau, ca s-o spunem pe bune, îşi doreau să fie primii care cumpără noile modele de iPhone 6 şi iPhone 6 Plus. În cele ce urmează am să vă povestesc câteva idei despre noile surprize pe care Vodafone le oferă românilor.
Context: într-un Centru Istoric suprapopulat, unde tot tineretul euforic al capitalei îşi petrece zile şi nopţi, brandul de telefonie mobilă aduce un nou magazin spectaculos. Aliniat la conceptul global de design Vodafone, magazinul de pe Lipscani 27 are o suprafaţă de 100 de metri pătraţi şi este dispus pe două niveluri. Angajaţii sunt pregătiţi să ofere consultanţă specializată în domeniul smartphone-urilor atât la parter, acolo unde poţi găsi patru puncte de vânzare, precum şi cele mai noi modele de telefoane şi tablete dar şi la etaj, unde te va întâmpina o zonă specială de relaxare. Şi să nu uit să vă zic de internet, căci degeaba avem noi telefoane ultra-futuriste dacă n-avem la ce să le conectăm: magazinul pune la dispoziţia clienţilor Wi-Fi gratuit de mare viteză pentru a te putea juca în voie pe cele mai noi şi performante terminale.
Mai departe pe ordinea de zi, celor care fie au citit până aici fie au sărit direct la paragraful ăsta le voi prezenta în cele ce urmează acest punct culminant oferit de Vodafone clienţilor săi. Din 31 octombrie (adică de azi, dragilor, dacă citiţi articolul ăsta pe 31 octombrie; sau de ieri, dacă-l citiţi pe 1 noiembrie) cele mai aşteptate terminale ale momentului, iPhone 6 şi iPhone 6 Plus sunt disponibile în noul magazin alături de un pachet special, RED 49, ce include convorbiri şi SMS-uri nelimitate în orice reţea naţionala, 4,5 GB trafic de date, 1.500 de minute internaţionale şi în roaming precum şi acces pe întreaga perioadă contractuală la TV prin SeeNow powered by Vodafone şi muzică prin Zonga powered by Vodafone. Acum înţelegeţi de ce sunt client Vodafone de vreo opt ani de zile?
Dincolo de prezentarea asta de tocmai ce v-am făcut-o, mi-au vorbit aseară la lansare oameni mai mult decât bine puşi la punct şi instruiţi într-ale smartphone-urilor, deci vă spun eu că orice întrebare, cât de nebună ar fi ea dar care să păstreze tematica locului ai avea în minte, te ajută cei de acolo. Să încerc să vă conving şi să cumpăraţi noile telefoane Apple? Nu fac eu d-astea, oricum se vor termina stocurile până ajungeţi voi la magazin.
Post Scriptum: voi ştiaţi că Vodafone înseamnă de fapt Voice and Data Phone? 🙂
0 Comentarii