Da, da, ştiu c-am întârziat, nu e nevoie să mi se aducă aminte. Acum două zile, mai exact pe 6 iunie, proiectul Blogal Initative a aniversat trei anişori de existenţă. Trei ani cu multe campanii, multe premii, mulţi bloggeri şi multe provocări interesante. Trei ani în care, cu mândrie spun, deşi de puţin timp, am cunoscut si eu ce înseamnă spiritul Blogal Initative!
Din clipa în care am luat contact pentru prima oară cu Blogal Initiative, am ştiut că o să fie ceva mare, ceva important. Era deja ceva mare, însă din cel moment aveam să fiu şi eu parte, oricât de mică, din acel ceva mare. Am participat la mai multe campanii, dintre care amintesc acum cea de promovare a start-upului românesc The Pole Society, cea de promovare a evenimentului ce urmează să aibă loc în Mamaia, Life in Color şi, preferata mea, campania în urma căreia am fost desemnat blogger oficial al festivalului de film One World Romania.
Acum ceva timp am participat la un sondaj făcut de cei de la Blogal, unde mi-am dat şi eu cu părerea despre ce înseamnă această iniţiativă a lor de a face campanii cu şi pentru bloggeri. Din acest studiu a rezultat că majoritatea bloggerilor (17,3%) asociază Blogal Initiative cu ideea de campanie, iar 61,3% au ca principal motiv de participare la o campanie subiectul abordat de aceasta. Principalele motive pentru care un blogger s-a înscris în cadrul proiectului Blogal sunt câstigarea de premii (68%), îmbunătăţirea aptitudinilor de blogger (62,67%) şi pentru a putea face parte dintr-o comunitate de bloggeri (44%). 15% dintre bloggeri au spus că şi-ar dori mai multe întâlniri offline iar 21% ar vrea mai multe sfaturi şi recomandări din partea echipei Blogal. Majoritatea bloggerilor înscrişi au făcut-o în 2013 (48%) şi au peste 3 ani vechime (36%).
Mai jos am ataşat rezultatele complete ale campaniei de brandstorming realizată de Blogal Initative, însă nu închei înainte de a ura un călduros La mulţi ani! celui mai ambiţios şi inovator proiect dedicat bloggerilor. La mulţi ani, Blogal Initative!
0 Comentarii