La prima vedere e doar un afiș banal ce prezintă o altă mașină banală; asta până ajungi s-o citești în întregime și vezi că la final ți se atrage atenția cum c-ai ratat greșeala de scriere. Apoi o iei de la capăt, mai citești o dată, citești pe diagonală, iei fiecare element în parte și-l analizezi și nu-ți dai seama ce-ți scapă. Și uite așa stai și te holbezi la o reclamă aparent banală la o mașină aparent banală făcută de cei de la Nissan.
Totul a pornit de la tweetul unui internaut din Filipine, enervat până la culme de faptul că afișul cu pricina îl scoate din minți. Reacția celor de la Nissan e fabuloasă: nu doar că-și cer scuze pentru că l-au supărat pe om, dar i-au oferit mașina în teste pentru o săptămână.
.@ginoboi Didn’t mean to drive you insane with our typo. How’d you like to take the #NissanJuke for a drive whole of next week?
— Nissan Philippines (@NissanPHI) 18 martie 2016
În timp ce unii americani au crezut că sunt luați la mișto din pricina numelui modelului Nissan Juke (în argoul folosit de americani, to juke înseamnă a lua la mișto), alții au încercat să găsească greșeli inexistente. Cert e că foarte mulți și-au prins urechile în glumița făcută de Nissan.
Acum stau și mă gândesc c-ar trebui să privesc mai atent la reclamele din jurul meu, oricât de nesemnificative ar părea; și nu neapărat pentru c-aș primi o mașină în teste. Vouă cât timp v-a luat să găsiți greșeala din afișul făcut de Nissan?
1 Comentariu
Rahela
25 martie 2016 - 8:08 pmAvând în vedere că sunt şi proofreader…2 secunde. :))