Weekendul trecut am fost în Social Media Summer Camp, o tabără de social media organizată de Revista Biz de două ori pe an dedicată bloggerilor, agențiilor și companiilor; cu amendamentul că o dată e summer camp și o dată e snow camp din motive evidente de anotimpuri. Sunt deja vreo trei ani de când nu mai ratez nicio ediție și-mi propun să mențin treaba asta cât de mult se poate.
Am mai scris pe blog câte ceva despre ce implică tabăra, cu tot cu părțile ei de networking, prezentări, exerciții creative pe briefuri, interacțiunea cu brandurile prezente și, desigur, petrecerile alea nebune din fiecare noapte despre care toată lumea șoptește pe la colțuri.
Cred că în Social Media Summer Camp 2018, mai mult ca oricând, mi-au plăcut activările cu care au venit brandurile partenere. E destul de greu să te reinventezi o dată la șase luni și să vii cu chestii din ce în ce mai mișto. Îmi aduc aminte că în anii trecuți Coca Cola a adus caravana lui Moș Crăciun, iar cei de la Calif ne-au livrat prânzul cu elicopterul. Cam ăsta e nivelul la care se întâmplă lucrurile acolo.
1. Meciul de fotbal organizat de MOL România. Într-o perioadă în care toată lumea discută despre Campionatul Mondial mi se pare foarte tare că s-a adus puțin din spiritul ăsta și la Pârâul Rece. Oamenii de la MOL au organizat un super meci de fotbal la care am luat și eu parte, cu tot ce implică el, de la antrenori, căpitani de echipe, arbitru și până la majoretele care ne încurajau de pe margine și la colile A4 cu icoane pe care le-am atins înainte de meci pentru noroc. Am luat bătaie 4-3, dar tot am reușit să marcăm mai multe goluri decât a făcut-o Germania în tot turneul din Rusia.
2. Petrecerea Dirty Disco organizată de UniCredit Bank. Petrecerile din Biz Camp sunt oricum super mișto, dar atunci când le mai dai și o tematică și vezi oamenii că o respectă și vin costumați în fel și chip lucurile arată și mai bine. Fix asta s-a întâmplat la petrecerea Dirty Disco, unde s-a dansat pe muzica anilor ’80 – ’90 și unde lumea mă întreba o dată la două piese dacă știu cine cântă. Oameni fără pic de respect pentru generațiile tinere. Ntz ntz.
3. Rulota Profi Cafe. După 15 ediții de tabără s-a întâmplat ca cineva (bravo, Profi!) să aducă o rulotă de unde să ne putem lua hot dogi oricând vrem pe timpul nopții; pentru că n-ai de unde să știi cât de bine merge un hot dog între două pahare de Absolut până nu încerci un hot dog între două pahare de Absolut. Cei de la Profi au făcut mai multe chestii faine și chiar au dat un premiu de 1.000 de euro, dar cum nu l-am câștigat eu n-are rost să discutăm prea multe pe tema asta.
4. Panoul #eusuntHavana. Cei de la Havana Club au adus un panou pe care, alături de participanții la tabără, l-au umplut de graffiti; au dat și premii, evident. A fost mișto pentru că fiecare dintre noi își dorește să se exprime cumva prin intermediul artei, iar un context în care putem face asta folosind graffiti într-un cadru organizat e fix ce recomandă doctorul.
5. Dezbaterea susținută de Tudor Galoș și Ana Morodan. Mă rog, ea a fost susținută de mai mulți oameni, dar cei doi au fost căpitani de echipe. De câteva ediții în Biz Camp se organizează astfel de dezbateri pe teme relevante în social media astfel încât toți cei prezenți să descopere argumentele ambelor tabere și să realizeze (sper eu) că lucrurile nu-s chiar albe sau negre și că mereu e loc de un mix. Tema ediției ăsteia a fost referitoare la modul în care companiile colaborează cu influenceri și dacă discută direct cu aceștia sau apelează la o agenție. Cred că a fost cea mai bine susținută dezbatere din tot ce-am urmărit eu în tabără.
Acum c-ai citit despre motivele pentru care ar trebui să vii și tu într-o tabără de social media e bine să știi că între 29 și 31 august va avea loc la Limanu prima ediție de Social Media Seaside Camp, prima tabără de Visual Content Marketing si Visual Storyelling organizată de Revista Biz. Te invit pe site pentru a afla mai multe detalii despre cum te poți înscrie.
0 Comentarii