Malaezu.ro

Un studiu fain despre smartphones și aplicații mobile în România

Săptămâna trecută am fost la Mobifest, cea mai mare conferință dedicată mediului mobile din România. Aflat la prima ediție, evenimentul organizat de Evensys a venit cu o mulțime de prezentări interesante și de noi informații pentru cei pasionați de domeniu sau care se gândesc să investească în tot ce înseamnă mobile-ul românesc. Apropo, știați că România e pe locul al treilea în Uniunea Europeană la acoperirea 4G? Mai jos vă voi prezenta câteva idei cu care am rămas în urma prezentărilor de la Mobifest, iar apoi veți avea un studiu tare fain despre smartphones și aplicații mobile.

De exemplu, dacă vorbim de Facebook, un conținut video lipsit de promovare poate avea un reach dublu față de o poză în care s-au investit niște bani. Pe Youtube, mai apoi, avem 6 din 10 utilizatori ce provin din mediul mobile. Cât despre profilul utilizatorului de mobile banking, acesta este presat de timp, mereu în mișcare și vrea să facă toate lucrurile cât mai simplu cu putință; cam ca studenții, adaug eu.

În România oamenii descarcă aplicații mobile în medie o dată la 2-3 săptămâni, iar cele mai des folosite rețele sociale rămân în continuare Facebook și Youtube, cu o prezență surpriză pe locul trei pentru Google Plus, aflat înaintea Instagramului. Cea mai utilizată marcă de smartphone este Samsung, iar pe locurile doi și trei sunt (la o distanță mare de lider) Nokia și iPhone. Din ce în ce mai multe branduri au înțeles importanța integrării componentei de mobile în promovarea business-ului.

Deși v-am mai povestit o dată despre campania asta, am s-o las și aici, pentru că e prea bună pentru a nu fi menționată din nou. Este vorba de Mercedes Benz Take the Wheel, o campanie dedicată instagramerilor, unde cel ce aduna cele mai multe like-uri în cadrul aplicației mobile avea să păstreze în final mașina.

Mai jos aveți și studiul complet, pentru a înțelege mai bine ce a ajuns să însemne mediului mobile în România zilelor noastre și care e importanța sa:

Despre 
Blogger, digital & communication manager, content creator, full-time geek, amator de filme și seriale și fan Arsenal.

0 Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.