Încă o săptămână; plus-minus. Dar nu mai contează câteva zile într-un an. Nu atunci când entuziasmul e atât de mare încât în fiecare octombrie te gândești că mai e un an până la următoarea ediție de Webstock, apoi iar nu știi cum a trecut. Vorbesc în numele meu, poate și al celor care au avut tangențe cu evenimentul de-a lungul anilor. Și dacă n-ai avut și ai treabă cu mediul ăsta online, cred c-ar trebui să faci ceva în sensul ăsta. Pe mine m-a schimbat super mult Webstock în ultimii trei ani.
E momentul ăla din an în care se face prezența, zilele alea în care toată lumea întreabă pe blog, Facebook, Twitter sau pe unde apucă despre cine vine la eveniment. Aia cu „eu cu cine mă văd la Webstock anul ăsta?” pe care, dacă n-ai văzut-o încă pe internet, sigur o s-o vezi în următoarele zile. Că e firesc, așa trebuie să se întâmple. Și eu întreb asta într-un fel sau altul, întâi din curiozitatea de-a afla cine vine, atât dintre „cei vechi”, cât și fețele noi, apoi din entuziasmul ăla pe care-l au unii atunci când întreabă ce să facă de Revelion.
Și vreau să povestesc puțin despre program și despre ce-o să se întâmple acolo; la JW Marriott Grand Hotel, ca-ntotdeauna. Avem așa:
1. Conferința Webstock propriu-zisă
Cea de-a noua ediție Webstock e organizată în două sesiuni de conferințe, axate pe temele „My story” și „The present is visual”, dar și în alte 6 micro-conferințe paralele, gândite sub forma unor discuții libere sau prezentări susținute de speakeri. Speakeri dintre care-i amintesc pe Matei Dima, Bianca Adam, Lucian Mîndruță, Vlad Petreanu, Dana Rogoz, Adi Hădean și, unul dintre preferații mei de anul ăsta, Marian Godină. Aici lista completă.
Revenind; micro-conferințele astea au la rândul lor alte teme la fel de atractive cel puțin prin titlu, în funcție de domeniul de activitate al fiecărui participant. Avem „Pro blogging”, „How to Vlog”, „New Social Media”, „New Ideas for Marketers”, „Lessons of Innovation” și „Online Communication”. Mișto.
2. Studiu de caz despre Snapchat
Asta e o altă treabă super interesantă, mai ales că Snapchatul a cam rupt social media în ultimul an; până și Facebook a împrumutat niște chestii de la el. Ideea e așa: cei de la iSense Solutions au făcut un studiu despre Snapchat care va fi prezentat de Andrei Canda pe 30 septembrie la Webstock. E vorba despre rolul aplicației, impactul ei asupra pieței din România, cum poate fi folosită ca instrument de promovare și ce viitor are în rândul utilizatorilor români.
3. Nelipsita Gală Webstock Awards
Urmăresc plin de interes gala asta în fiecare an din două motive: întâi să văd dacă proiectele online care mi-au atras atenția în ultimul an iau niște premii, apoi să aflu ce alte proiecte de care eu n-am auzit au mai existat și sunt recompensate. Tot în cadrul galei va fi anunțată și Personalitatea Online a Anului, omul ăla care s-a remarcat prin proiectele sale pe internet, dar și în offline, care și-a construit o comunitate puternică și care are un impact vizibil asupra urmăritorilor săi. Om pe care-l mai puteți vota aici până pe 23 septembrie.
În altă ordine de idei, ultimele locuri la eveniment pot fi rezervate direct pe site. Webstock este un eveniment organizat de Evensys și Vodafone, în parteneriat cu Bitdefender, HP, Coca-Cola, McDonald’s, Raiffeisen Bank, LG, Staropramen și Siviero Maria.
0 Comentarii