Știi reclamele alea făcute de americani care-ți atrag atenția, ba uneori îți lasă chiar și o lacrimă să-ți umezească un colț de ochi? Sunt acele reclame cu sportivi care au de înfruntat diverse provocări pentru a ajunge cei mai buni sau cu copii fără posibilități financiare ce se chinuie să se realizeze într-o lume dură. Cu siguranță că la un moment dat ai fost impresionat de un astfel de clip motivațional și poate chiar l-ai distribuit mai departe către prietenii tăi.
În urmă cu ceva timp am fost să văd cum se poate realiza un astfel de clip în România, pentru că de multe ori tindem să spunem că noi nu avem posibilitățile altor popoare. Așa am ajuns la studioul lui Tedy Necula, unde acesta regiza un clip dedicat pixurilor Frixion. Probabil te gândești, pe bună dreptate, că nu se pot realiza lucruri mărețe în jurul unui pix; dar în fond fix asta e treaba celor responsabili cu creația, și mai mult ca sigur că la fel au gândit și cei care au asistat la primele reclame Nike, de exemplu: cum poți promova un pantof sport astfel încât să atragi atenția?
De pixurile Frixion posibil să fi auzit, dacă nu chiar să le fi folosit cel puțin o dată în viața ta: sunt acele pixuri care au un capăt special și o cerneală ce poate fi ștearsă la acțiunea forței de frecare. Anul ăsta împlinesc 10 ani pe piața din România, acolo unde sunt importate exclusiv de Dacris, ocazie cu care au lansat și clipul motivațional despre care-ți ziceam.
Eu l-am văzut și trebuie să spun că mi-a plăcut ce a ieșit. Am fost prezent la filmarea acelor scene de la școală pe care le vei regăsi în clip, însă la momentul respectiv nu mi-am dat seama de încărcătura lor; tot ce vedeam erau niște copii care aleargă și scriu câte ceva, însă felul în care sunt montate imaginile, plus prezența unui narator face ca totul să se schimbe. Dă-i un play și spune-mi ce părere ai.
0 Comentarii