PR Forum e așa, cum ar veni un punct de plecare pentru oamenii care lucrează în PR. Nu punct de plecare în domeniu, ci mai degrabă în sezonul următor. Adică dacă ești om de comunicare ar trebui să participi ca să afli ce tendințe există pe piața asta, ce ar putea merge în 2017, ce a mers în 2016, d-astea.
Anul trecut scriam articolul ăsta despre ce înseamnă cu adevărat relațiile publice versus ce crede multă lume că înseamnă. La nivel de percepție lucrurile stau cam la fel și acum, dar e bine că în ceea ce înseamnă profesioniști în domeniu treaba asta evoluează.
Într-un domeniu în continuă schimbare precum cel al relațiilor publice, cunoștințele necesare pentru a fi cu un pas înaintea concurenței nu doar că evoluează, ci devin mai numeroase. PR Forum aduce la final de martie cele mai noi tendințe și perspective în comunicare în cea mai mare întâlnire a practicienilor din domeniu.
Cam așa e prezentat evenimentul care va avea loc pe 30 și 31 martie la JW Marriott Grand Hotel în București. Eveniment la care eu merg de trei ani și care m-a ajutat să înțeleg mai bine niște chestii și să promovez mai multe examene la facultate. Dincolo de asta, PR Forum e oricum la ediția cu numărul XI, deci nu-i loc de contestat ce se întâmplă acolo.
Ca de obicei, prima zi e dedicată conferințelor cu teme precum „Communication in the age of spped”, „What happens next in public relations” sau „Update your social media strategy”, plus niște studii de caz despre ce a mers bine anul trecut.
Vor fi speakeri de la cele mai bune agenții de PR din țară, adică de pe la Golin România, MSLGroup the Practice, GMP PR, DC Communication, Premium Communication sau Image PR. Apropo de asta, Kooperativa 2.0 a fost aleasă a treia agenție în topul agențiilor care au comunicat cel mai bine cu bloggerii în ultimul an, conform Revistei Biz.
În cea de-a doua zi urmează să se întâmple PR Academy, prima platformă de cursuri intensive adresată specialiștilor în comunicare și PR din România. Cursurile sunt împărțite în trei module (Begginer, Intermediate și Advanced) de jumătate de zi și oferă un know-how interactiv celor interesați. Aveți aici detalii pe tema asta.
Taxa de participare este de 135 de euro pentru conferință, 155 de euro pentru PR Academy sau 265 de euro pentru ambele variante.
Nu în ultimul rând studenții la comunicare pot participa gratuit la seminarul de Young PR, despre care eu personal am spus că-i obligatoriu înainte să termini o facultate în domeniu. Poți consulta întâi programul, iar apoi poți solicita o invitație aici.
1 Comentariu
Simina
4 martie 2017 - 1:03 pmDa, confim ca daca participi o singura data la o astfel de intanire devii dependenta! In primul rand de oportunitatile si de oamenii de acolo.