În ultima vreme mai toate eforturile celor de la Facebook sunt concentrate asupra conținutului video, atât din perspectiva creatorilor de conținut, cât și a celor care-l consumă. Cel mai recent update cu care vin cei de acolo este referitor la Watch, o platformă integrată în Facebook ce permite utilizatorilor să urmărească clipuri video într-o manieră asemănătoare cu cea oferită de serviciile de streaming.
Întocmai ca pe Netflix sau Youtube, prin Watch vei putea să urmărești episoade ale showurilor favorite și să-ți faci propriile playlisturi. La fel cum ne-a obișnuit la mai toate update-urile, Facebook îți va recomanda ce conținut să urmărești în baza a ceea ce urmăresc prietenii tăi, însă vei avea posibilitatea să cauți clipuri inclusiv în funcție de reacțiile altor oameni; de exemplu opțiunea „What’s Making People Laugh” are la bază numărul de reacții de tip „haha” pe care le are un clip.
Watch pare a fi un instrument util pentru vloggeri, în special pentru cei care produc conținut zilnic pe care-l pot organiza mai ușor într-un playlist care să permită urmăritorilor să-l consume în regim de binging. Practic cu ajutorul Watch Facebook vrea să își organizeze mai atent conținutul video și să-i încurajeze pe cei care-l crează să realizeze episoade constante pe care să le adune într-un singur loc. De asemenea clipurile video din platformă pot fi atât înregistrate, cât și transmise live.
Facebook Watch vine și ca o completare la anunțul parteneriatului dintre rețeaua socială și 21st Century Fox cu privire la transmiterea unor competiții sportive precum UEFA Champions League. Nu exclud nici faptul ca într-un viitor mai mult sau mai puțin îndepărtat Facebook să creeze conținut propriu precum Netflix sau Amazon și să intre inclusiv pe piața asta încercând să dovedească faptul că este un fel de internet mai mic ce-ți oferă tot ce ai nevoie.
0 Comentarii