Poate te gândești că știi cum merge treaba în social media și ce așteptări au utilizatorii de la un creator de conținut; și posibil să ai dreptate pentru că, în fond, nimeni nu-ți poate cunoaște publicul mai bine decât tine (sau cel puțin așa ar trebui să fie). Dar dacă publicul tău e parte din Generația Z, adică omuleții ăia care s-au născut în ultima parte a anilor ’90 și începutul anilor 2000, atunci cred că infograficul pe care l-am pus mai jos s-ar putea să ți se pară util.
Cred că cea mai interesantă informație e referitoare la „platforma fără de care cei din Generația Z nu pot trăi”, acolo unde 50% au dat ca răspuns Youtube, față de doar 9% Facebook. Numărul ăla practic evidențiază că dacă mâine s-ar închide Youtube definitiv stilul de viață al puștimii în cauză s-ar schimba complet. Mai mult, 23% din răspunsuri spun că Youtube e folosit și pe post de platformă de informare cu privire la ultimele știri; procentul este identic cu cel al Facebook, ceea ce mă face să mă întreb dacă nu cumva fenomenul de fake news i-a făcut pe oameni să migreze către un loc mai curat din punctul ăsta de vedere.
Sursa: Adweek
0 Comentarii