Cei de la Snickers și-au construit brandul în jurul sloganului „Nu ești tu când ți-e foame!„. Și avem cu toții în cap în sensul ăsta reclamele cu diva din vestiar sau cu Mr. Bean în rol de ninja.
Doar că de data asta cei care se ocupă de comunicarea brandului în Rusia au dus ideea asta la un nou nivel, transformând ambalajul batonului de Snickers și oferindu-i hainele altor produse. Mars, Bounty și Twix au fost ținta celor de la BBDO Moscova, însă e important de reținut faptul că toate brandurile aparțin aceluiași producător: Mars Inc.
Mai jos aveți cele trei vizualuri, însă eu sunt curios de altceva: câți dintre voi își aleg produsul pentru că recunosc cum arată acesta și câți citesc într-adevăr ce scrie pe ambalaj? Pentru că eu, atunci când văd ambalajul ăla albastru cu iz exotic mă aștept să găsesc în spatele lui un baton de Bounty și nu stau să citesc numele inscripționat pe el; cel mai probabil ca dacă mă aflu într-un hypermarket să iau produsul și să-l arunc în coș crezând că e Bounty.
(sursa)
0 Comentarii