Revista Biz deschide anul de evenimente cu Social Media Summit București, una dintre conferințele mele „de suflet”. Că e despre social media, domeniul ăla pe care n-ai cum să-l neglijezi ca om de comunicare în 2017, doar dacă te bazezi exclusiv pe niște cărți scrise în anii ’80.
Partea faină e că toată teoria și toate previziunile pentru cum ar urma să arate online-ul în următorul an sunt susținute de niște campanii foarte bine gândite anul trecut care practic stabilesc trendurile pentru anul ăsta. Pentru mine, student în an cu licență aspirant la mai mult decât mi-a putut oferi facultatea e super important să fiu conectat la cum funcționează treaba asta dincolo de examenele din sesiune.
Social Media Summit 2017 vine cu un concept care mie-mi place super mult și pe care l-am experimentat puțin în Biz SMS Camp: o dezbatere. E vorba de online vs. media tradițională, două concepte care, deși par aflate oarecum într-un război rece, ar trebui să funcționeze împreună, iar oamenii din spatele campaniilor să știe atunci când una poate fi mai eficientă ca cealaltă.
E important să auzi argumentele ambelor părți, chiar dacă tu înclini mai mult către una dintre ele, pentru că nu se știe niciodată în viitor când vei fi nevoit să sari în barca cealaltă. Plus că așa înțelegi mai bine exact ce poate oferi mediul online și ce avantaje există în media tradițională.
Pentru că se vor întâmpla destul de multe chestii, îți las programul complet, dar și formularul ăsta de înscriere. Dacă ești blogger poți beneficia de un loc gratuit, cu condiția să te înscrii din timp, că se cam duc destul de repede. Altfel, pentru cei care reprezintă o companie taxa de participare este de 75 de euro + TVA. Eu zic că merită să fii prezent, la mine e deja al treilea an la rând!
1 Comentariu
Simina
16 februarie 2017 - 2:29 pmAnul acesta nu stiu daca ajung! Multa, multa treaba la birou! Dar oamenii minunati de anul trecut m-au impresionat enorm! Si m-au inspirat!