Cum zice poza de mai sus – care e doar așa, un teaser pentru întregul infografic ce va urma -, 8 din 10 români schimbă canalul atunci când încep pauzele publicitare la tv. Eu, în rarele ocazii în care folosesc televizorul, îl folosesc ca second screen și e pornit, de obicei, pe un meci de fotbal. De cele mai multe ori chiar dacă e pauză la meci, nu schimb programul pentru că nu-i acord oricum atenție. Probabil că stau pe Facebook sau fac altceva, așteptând să înceapă repriza a doua.
Special pentru Digital Marketing Forum, iSense Solutions a realizat un studiu despre obiceiurile românilor în timpul pauzelor publicitare, iar agenția Silkweb a realizat, pe baza datelor furnizate, chiar și un infografic. Mi se pare interesant să mă uit peste cifrele alea și să văd unde mă situez eu. Plus că, de exemplu 29% dintre respondenții care au spus că atunci când sunt reclame la tv stau pe telefon, își petrec timpul citind bloguri. Iar dacă se uită pe Pro TV, chiar cred că au ce citi în timpul pauzelor publicitare.
5 Comments
Emil Calinescu
26 februarie 2016 - 12:14 pmGresesti cu protv-ul. In timpul unor emisiuni, ei n-au pauze fff lungi, ci fff dese. La Vocea Romaniei, de ex, au 1-2 spoturi dupa fiecare melodie. Asa era primul sezon (singurul pe care l-am vazut), dar am inteles ca obiceiul s-a pastrat.
Alexandru Ion
26 februarie 2016 - 12:17 pmȘi cu ce greșesc? Dacă bagă 4 spoturi de 30 de secunde, ai două minute să citești articole pe blog. Calculează cât îți ia, în medie, să citești un articol, apoi de câte ori bagă Pro-ul acele două minute de reclame și vezi, în final, câte articole ai putea citi.
Emil Calinescu
26 februarie 2016 - 12:18 pmDepinde. Eu scriu articole lungi, la mine nu termina articolul in timpul ala. Daca vorbim de Zoso, citesc vreo 4 articole de pe blogul lui :))
Alexandru Ion
26 februarie 2016 - 12:20 pmTu mai întâi trebuie să-ți aranjezi tema pentru mobil ca să poată lumea să-ți citească articolele de pe smartphone. :))